Ja, kanske. Det är en smaksak. Det några ser som skräp kanske någon annan hittar ett värde i. Här finner du gamla postningar som möjligen kan ha ett läsvärde. Jag sorterar bland mina gamla bloggar och fyller på efterhand. Det blir inga inlägg av dagbokstyp utan inlägg jag skrivit som omvärlsdsobservationer eller reflexioner över en eller annan företeelse och som inte är direkt tidsbundna. Det finns ingen besöksräknare här och går inte heller att kommentera. Den här bloggen finns för de som har sagt att de tycker om att läsa det jag skriver. Vill någon kommentera så gör det på andra platser där jag går att nå eller öga mot öga. Den kritiske läsaren med negativ inställning i allmänhet och till bloggande i synnerhet behöver inte alls besöka Återvinningen. Men ni andra är välkomna! Kanske gör någon ett fynd, det händer på såna ställen.

söndag 24 februari 2013

Vems?

Skrivet 13 juli 2007. Som sagt, den sommaren arbetades det hela tiden. Vi byggde ny farstu, jag grävde om rabatter och la plattor mellan huset och rabatterna. Här skojar jag lite med mej själv med hjälp av Photoshop.

Är det Hulkens fru?
Prinsessan Fiona?
 

Eller Heidi från Ensamheten?
 
Nej...

...det är ju bara plattläggerskan, jordgräverskan, panelmålerskan och paltdegsrörerskan från M!